Wednesday, October 18, 2017

No er eg jaggu begynt med Cider også

Jeg fant ut at jeg skulle prøve å lage Cider også.  Som sagt, så gjort.  Jeg bestilte 2 sett fra min favoritt leverandør i England.  (WWW.BrewUK.com) og satte brygget no på søndag som var.  Første brygg ble Mixed Berries,  som nå står og putrer og skal på flaske i neste uke.

Bilderesultat for Mixed berries cider kit


I forbindelse med det fant jeg enda et flott program for å lage etiketter til flaskene, sjekk ut www.Grogtag.com, kjempegreier.  Du kan importere bilder der også, og får i tillegg etiketter til flaskehalsen, ser litt mer proff ut då. Se Cerveza flaska til høgre..

imageimage

Skal du på kamp hos kompisen og ha med deg noen øl, hvorfor ikke kjøpe et par av disse.  Bær heimebrygget med stil.  Du finner også Beer Buddies til 6 øl på internett.  Eller hvorfor ikke lage din egen, jeg har hatt innlegg om det også. Er jo tips om julegave også dette

http://www.ebay.co.uk/itm/Wooden-Beer-Crate-4-Bottle-Carrier-Holder-Gift-Box-Rustic-Vintage-Chic-Shabby-/371969765673?var=&hash=item569b203129

image

Uansett, ha en flott helg, neste innlegg kjeme når eg har tida.

Vi brygges, eller blogges var det vel

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like