Saturday, July 30, 2016

Mikkelparken

Jeg fikk ordna med en kollega at han tok noen timer av vakta mi på Torsdag, og dermed ble det tur inn til Mikkelparken, som har stått på ønskelista til jenta vår.

Kl 8 om morgen kjørte vi innover, full bil og spent jente.  Vi stoppa første ved Furebergsfossen og dette imponerte svigers

imageimage

Men der er klart, med den sommeren som har vært, var jo fossen fin da.  Eller hva sa jeg sommer ?, har jo ikke vært en solskinnsdag omtrent sida St.Hans.  Jentungen fikk grave etter både gull og edelstener, kose med dyrene og fikk seg også et strøk ansiktsmaling. Jeg og svigerfar fikk oss et slag minigold, og en tur i sprutebåtene med jentungen som koste seg gløgg i hel med å sprute på de andre båtene, jeg og svigerfar fikk oss noen spruter vi også og lo og koste oss.

imageimage

imageimageimage

Både vetlo og jeg fikk oss et bad i bassenget som var deilig og varmt, og med ei sklie som til og med var OK underholdning for meg.  Mat fikk vi oss også der inne, solgte pizza stykker til 43 kroner som faktisk var ganske gode, samt anna hurtigmat.Når da vetlo fikk seg  mikkeline sokker og Mikkeline T-skjorte var dagen redda.

Vi var hjemme i 6 tida.  Mikkelparken er helst for mindre barn, men for dem er denne helt perfekt.  Bedre enn mange av de store østenpå.  Mindre ting å bruke penger på da det er omtrent bare maten man bruker penger på.

neste innlegg, matauk

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like