Wednesday, May 18, 2016

Travle dager

Har vært et par meget travle dager.  Endelig fikk jeg det nye kjøleskapet og fikk doodlebugga det gamle så jeg kan bruke det til øl og annet.

Etter det på   Lørdagen var jeg bortom og olja alt treverket i båten med Benar, og det ble meget bra

image

Så var det og hiva seg i bilen, hente svigers på Gardermoen til Søndags ettermiddag, og vi måtte jo da ha en snartur innom Charlottenberg.  VI var på Hypermat, nordens største matbutikk, og der var det andre priser enn på Rema 1000, det kan jeg si.  Eller hva sies om Entrecote til 59.90, eller Ytrefilet av svin til 29.90, og det var store fileter, det kan jeg si.

Så vi var hjemme kl 0200 natt til Mandag, så mandagen var vi ganske kjørt for å si det mildt.  Så var det 17.Mai, som svigers fikk være med på og gå i tog.  Brukandes vær, men litt kaldt for dem.

image

Med grilling både 16 og 17 var det en vellykket 17.Mai feiring får man si, i dag er det tilbake på øvelseskjøring, og kanskje tar svigers og jeg en fisketur i ettermiddag hvis været er bra.  Vi får se

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like