Friday, May 20, 2016

Fisketur med Svigerfar

18. Mai var det kjøring igjen noen timer, koste meg i bilen før jeg ga meg utpå ettermiddagen.  Så var det avgårde og handle litt proviant før man tusla bort på den lokale Anfield og så Europacupfinalen i lag med broderen.  Merkverdig kamp.  Svigers og resten av familien satt hjemme og så Thai TV.

19.Mai var jeg først innom legekontoret for legeerklæring for drosje, før jeg var innom Onkel og søkte om kjøreseddel.  Forhåpentligvis har jeg den tidlig i neste uke og kan begynne å kjøre for betaling.  Foreløbig er jeg bare med under opplæring.

Deretter var det et par timers kjøring før det var hjemom og spise Moccata, grilling på Thai vis.

image

Været hadde letna litt så jeg tok svigerfar med meg en tur over til Arholmene for å fiske litt.  Han mista først ein stor lyr, rundt 3-4 kilo og enda ein før han endelig fikk berga ein over ripa og da var jubelen stor.  Jeg fikk en 5-6 stykker så det ble nesten 60 fiskekaker når vi kom hjem om kvelden.

I tillegg satte vi jo sniken, og der var det tungt, og da svigerfar endelig fikk den opp åpenbarte det seg ein svær pigghå på nesten 5 kilo

Vi var heime rundt 8 og ferdig med fiskekaker i halv elleve tider,. og de falt i smak hos svigerfar, de rauk nedpå 4 stykk ganske kjapt, han var med og steikte og koste seg så det ut til.

20. Mai er det til Haugesund for diabetes sjekk, kjøping av bunnstoff og kalesjekroker til broderen.  Og litt Thai mat LOL

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like