Wednesday, May 25, 2016

Der kom seddelen

I år blei det heimelaga kjøttkaker i heimen til middag, og det falt jaggu i smak hos svigerforeldrene.  Svigerfar lempa innpå 10 stykk med poteter, saus, ertestuing og kålstuing mens Svigermor klarte 3, samme som konemoren.  Bra imponerende det.

Det var jeg og svigerfar som sto kvelden før og steika, mens damene satt og slappa av i sofaen.

image

Vi var også ute og satte line og sjekka teiner, tom teine, og tom line.  Så da satte vi lina til dagen etter.

Endelig kom kjøreseddelen min også, og fra Torsdagen er jeg tilbake i jobb, nå blir det å kjøre Taxi en stund så får vi se om tidene bedrer seg i seismikken og jeg kommer ut igjen, men tror jeg kommer til å trives hos Kvinnherad Taxi, kjekke folk er det i alle fall der borte

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like