Friday, September 25, 2015

Billige sluker

Mekk hjemme paa Husnes har gaatt opp til 199 kroner for 10 sluker naa, saa den eneste plassen jeg naa vet om hvor de har sluker til 10 kroner er Sparkjoep.  Saa hva skjer da, jo jeg slutter aa handle sluker i Norge, naermeste Sparkjoep er paa Stord, og det kommer oss paa 200 kroner aa reise dertil paa billigste maate med mopedbilen til kona.  Saa naa blir det bare hver gang vi er i Haugesund eller Bergen at jeg eventuelt kjoeper noen der.  Saa da taper norsk naeringsliv enda mer, hvorfor ?

Aliexpress.com selger hauevis av sluker for rundt 20 kroner stykket i forskjellige varianter, jeg bestillte ca 35 sluker til ca 700 kroner.

image

Endel av de har jo litt artig utforming ogsaa, skal bli spennende aa se om de fisker ok, men min erfaring er at billige sluker fisker like godt som mer etablerte merker som Stingsild og Jensen som gjerne koster baade 30-40 og 50 kroner pr sluk og vel saa det  i 60g utfoerelse.

Go Aliexpress er min anbefaling

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like