Sunday, May 10, 2015

Drittstilig fiskesnelle

Jeg har kjoept mine sneller fra AliExpress i lang tid, og har ingen ting aa utsette paa billige sneller fra Kina, stortorsken jeg tok sist hjemme ble halt inn paa en billig Fladen stang som kom med et sett jeg kjoepte for 399 for noen aar siden.  Snella for til helsike ganske fort, og siden har jeg brukt billig sneller fra Kina.  Og hos meg blir snellene brukt mye.  Jeg hadde 20lb line (9.0 kilo) som jeg ogsaa har kjoept via Aliexpress.

Typisk faar du et par kilometer snoere for samme som du betaler for en 200m rull hjemme.

Sneller ligger paa en broekdel av hva mer renommerte merker som Daiwa, Abu og DAM.  I den forbindelse fant jeg en drittstilig snelle som jeg bare maatte bestille, den vant faktisk designprisen for den fineste snella i konkurranse med de mer renommerte merkene i 2015.

Den er paa tilbud paa Ali Express naa, og ligger paa 300 kroner omtrent  (Dyreste snella jeg har kjoept via Ali Express), men den var saa stilig at jeg bare maatte bestille den.  Ser ut som reineste rosemalinga jo LOL.  Du faar den i forskjellige stoerrelser, jeg har bestilt den som tar 200m 0.40mm snoere.

http://www.aliexpress.com/item/TOP-quality-salt-water-spinning-reels-9-1-stainless-steel-bearing-FA2000-Left-Right-Interchangeable-Collapsible/1752950083.html

 

image

Ikke stygg den der hva ?

Vi blogges

fishing reel

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like